Ahad, 24 Mei 2009

LDP Pengurusan Prasekolah


23 Mei 2009 saya telah menjadi fasilitator untuk LDP di sekolah saya. Diharapkan guru-guru sekolah saya dapat maklumat mengenai prasekolah selepas saya membentangkannya dalam LDP. TQ pada GB yang beri kepercayaan pada saya tuk buat LDP.


Nie la fasilitatornye...saya la tu hahahaha.


Guru-guru perempuan sedang mendengar ceramah saya.


GB saya ( baju merah ) n GPK HEM ( baju pink ) turut serta mendengar LDP.


Ni pula group guru lelaki yang tengah mendengar ceramah saya.

Macam tu la suasana ketika LDP Pengurusan Prasekolah. Saya juga sempat menunjukkan blog saya pada semua guru. Dapat la ucapaan tahniah. Em habis slot LDP saya, kami dok buat LDP Pembinaan Blog pula. Semangat cikgu-cikgu nak buat blog sendiri. bagus,bagus,bagus...

0 Coretan:

Catat Ulasan

 

PRASEKOLAH SERI PAGI Copyright © 2009-2012