Sabtu, 9 Mei 2009

Power Point : Teka Bunyi Haiwan


Salam,ni saya upload kan slide show ppt saya untuk di kongsi bersama kengkawan. Tq pada kak g yang minta uploadkan bhn ni. Kak g memang best. Em...cuba la. Cuma perlu klik pada kotak berwarna, murid akan dengar bunyi dan bersoaljawab tentang bunyi tersebut. Untuk jawapan yang betul, guru klik pada kotak tanda soal. Gambar akan keluar...Selamat mencuba.
http://www.sendspace.com/file/ng41vz
Di sini saya lampirkan contoh paparan...[tq atas komen kak g hehehe]







Selamat mencuba.....

3 Coretan:

Fauziah on 10 Mei 2009 pada 11:51 PTG berkata...

salam.
zila, gunakanlah real picture. budak2 mesti suka. apapn tahniah atas percubaan pertama. cuba baiki lagi dgn meletakkan gmbr paparan slide mcm yg akak buat supaya blog zila nampak cantik n kwn2 teruja men'download"nya.
hehe sangatlah suka mengkomen di sini. jgn mare nnt kena jual... hahaha

Zila on 11 Mei 2009 pada 4:50 PTG berkata...

Terima kasih atas komen kak g, x mara un suka lagi ada tq kak g saya akan baiki lagi slide saya ok...

BLOGGER PKBP on 4 Mei 2011 pada 12:30 PG berkata...

Salam ukhwah, X leh download pun. Tapi tak pa. Terima kasih. Rajin sungguh cikgu. Tahniah

Catat Ulasan

 

PRASEKOLAH SERI PAGI Copyright © 2009-2012