Khamis, 19 November 2009

Hadiah Kenangan


Hari ni saya dapat hadiah kenangan daripada anak murid yang boleh dikira sebagai murid yang aktif dan lasak dalam kelas. Sebulan yang lalu ada dia memberitahu saya nak beri cikgu hadiah kenangan...tapi saya buat tak endah je. Saya senyum je bila dia cakap macam tu. Tak sangka semalam saya betul-betul dapat hadiah kenangan itu. Bukan je tuk saya, untuk PPM dan anak dara saya, Anaqah Amjad pun ada juga. Apapun terima kasih cikgu Zila ucapakan pada Akmal atas hadiah kenangan itu. Nak tengok hadiahnye?


Inilah hadiahnye.

0 Coretan:

Catat Ulasan

Download Bahan

 

PRASEKOLAH SERI PAGI Copyright © 2009-2012