Khamis, 22 April 2010

Birthday Luqmanul Hakim


Birthday Luqman yang ke 6. Semoga panjang umur, murah rezeki dan beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Pagi tadi ayahnye bawa kek kat sekolah untuk sambut bersama kawan-kawan...


Kek Birthday Luqman. Belum potong kek lagi..tapi kawan yang lain dah nak coklat dan bunga yang ade atas kek tu. Emm...macam mana ni Luqman?


Luqman dah sedia nak potong kek ni...Yummy!


Kawan-kawan ni nyanyi ke tak? Macam nak terkam kek tu je...








2 Coretan:

a.z.n.e.e on 22 April 2010 9:37 PTG berkata...

wah bestnye! beruntung luqman!

Zila on 23 April 2010 10:59 PTG berkata...

ye aznee...

Catat Ulasan

 

PRASEKOLAH SERI PAGI Copyright © 2009-2012