Rabu, 15 Februari 2012

KEBERSIHAN DAN KESIHATAN DIRI


Kad ni ble guna untuk ajar cara menjaga kebersihan dan kesihatan diri. Nak hias kelas pun boleh...tampal je kat Pusat Fizikal Dan Estetika.












Isnin, 13 Februari 2012

Terbang Burung Terbang


Koleksi ABC tema burung. Comel tak? Koleksi ni nak tampal kat dinding kelas bagi penuh...






Jumaat, 10 Februari 2012

JADUAL TUGAS KELAS


Inilah hasil jadual tugas membersihkan kelas yang murid buat hari ini. Kotak dan nama hari saya dah siapkan. Mereka cuma lekatkan gambar dan tulis nama ikut tugasan yang mereka nak buat. Dalam aktiviti ni juga ble le tengok murid mana yang belum mahir tulis nama sendiri...

Isnin, 6 Februari 2012

Tanam Sayur


Projek tanaman terung ni dah mula tahun lepas...Selain terung ada lagi tanaman lain seperti kunyit, serai dan ubi kayu. Tapi kunyit tu dah mati le pulak. Mungkin sebab tanam kat tempat panas...Jom layan gambar kat bawah.

Pokok terung yang kami tanam...

Buah terung...kurang baja kot. Sebab tu tak berapa cantik hehehe....

Lagi gambar pokok terung...



Download Bahan

 

PRASEKOLAH SERI PAGI Copyright © 2009-2012